Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Μουρίνιο και Φάμπρεγκας «κλείδωσαν» τον Πέδρο στην Τσέλσι



Ο Πέδρο είναι πλέον παίκτης της Τσέλσι και για να ντυθεί στα μπλε Μουρίνιο και Φάμπρεγκας έπαιξαν καθοριστικό ρόλο.

«Ο Μουρίνιο είναι ένας από τους κύριους λόγους που είμαι εδώ. Μου τηλεφώνησε αρκετές φορές και μου είπε ότι θέλει να κάνει πιο δυνατή την ομάδα», είπε αρχικά ο Πέδρο και μετά αναφέρθηκε στον πρώην συμπαίκτη του στην Μπαρτσελόνα Σεσκ Φάμπρεγκας:

«Μίλησα στον Σεσκ. Είμαστε πολύ καλοί φίλοι. Ήξερα ότι θα ένιωθα σαν στο σπίτι μου εδώ και αυτός ήταν ένας από τους κύριους λόγους που είμαι εδώ».

Μάλιστα έδωσε και την υπόσχεση ότι θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να κατακτήσει τίτλους η Τσέλσι, όπως έκανε και κατά την παρουσία του στην Μπαρτσελόνα.

source: gazzetta


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου