Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Θέλει να μείνει ο... θυμωμένος Πέδρο! (pic)



Την επιθυμία του να μείνει στην Μπάρτσα, εξέφρασε ο Πέδρο, που παραδέχτηκε τον θυμό του, που δεν ξεκίνησε βασικός.

Ο Πέδρο, αν και... φευγάτος, μπήκε και καθάρισε για την Μπάρτσα, με τον πανηγυρισμό του όμως να φανερώνει τον θυμό που είχε μέσα του. Σε δηλώσεις του, μάλιστα, ο Ισπανός, δεν κρύφτηκε πίσω από το δάχτυλό του. «Μπορεί να έβαλα εγώ το καθοριστικό γκολ, αλλά είναι ομαδική η δουλειά και είμαι χαρούμενος για την νίκη» είπε αρχικά.

Όπως αποκάλυψε, πάντως: «΄Ήμουν θυμωμένος που δεν θα έπαιζα, όλοι θέλουν να παίξουν σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Έχω δείξει, όμως, ότι είμαι επαγγελματίας και μπήκα για να βοηθήσω» ενώ στην συνέχει ξεκαθάρισε ότι «δε θέλω να φύγω από την ομάδα, η απάντηση είναι όχι. Όμως τα πράγματα έχουν γίνει πιο περίπλοκα, δεν είναι θέμα χρημάτων όπως κάποιοι είπαν. Αυτό το θεωρώ ασέβεια. Το πρόβλημα είναι τα λεπτά συμμετοχής μου, γιατί είμαι παίκτης με φιλοδοξίες». 



source: gazzetta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου