Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Τουράν: «Ονειρευόμουν να παίξω στη Μπαρτσελόνα»


Τίποτε άλλο δεν ενδιέφερε τον Αρντά Τουράν από τη στιγμή που άκουσε ότι η Μπαρτσελόνα τον ήθελε. «Εκπληρώνεται τ' όνειρό μου» είπε ο Τούρκος, που μίλησε για τους Μέσι και Ινιέστα.

Ο Αρντά Τουράν είναι το νέο μέλος της Μπαρτσελόνα, επισημοποιώντας τη μεταγραφή του από την Ατλέτικο Μαδρίτης το βράδυ της περασμένης Δευτέρας και αναμένοντας πλέον τον Ιανουάριο του 2016 για να έχει το δικαίωμα να παίξει.

Σε δηλώσεις του στη «MundoDeportivo», ο Τούρκος χαφ ανέφερε: «Είχα όνειρο να παίξω στη Μπαρτσελόνα. Από την πρώτη στιγμή που έμαθα ότι με ήθελε η ομάδα, δεν υπήρχε πλέον τίποτα άλλο για μένα, παρά μόνο να γίνει η μεταγραφή. Είναι εκπληκτικό αυτό που ζω... Δεν μπορούσα να κοιμηθώ μέχρι να υπογράψω. Προφανώς και σέβομαι τις υπόλοιπες ομάδες που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον για εμένα, όμως ήθελα να πάω εκεί που ονειρευόμουν να παίξω».

Αναφερθείς στους νέους του συμπαίκτες, ξεχώρισε τους Μέσι και Ινιέστα, λέγοντας: «Μέχρι πρότινος υπέφερα από παίκτες όπως οι Μέσι, Νεϊμάρ, Σουάρες, Ινιέστα... Πλέον έχω την τεράστια τιμή να παίζω δίπλα τους. Για εμένα ο Μέσι είναι ο κορυφαίος στον κόσμο και ο Ινιέστα είναι το είδωλό μου...».
source: gazzetta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου